Tuesday, February 9, 2010

Le-Lucky & Secret Oil

Minuman berkhasihat dengan adunan istimewa untuk membantu membaikpulih masalah kelakian anda. Ianya dihasilkan daripada herba terpilih bagi membantu lelaki yang mempunyai masalah berkaitan ‘kehidupan seksual’ mereka. Tempoh kebekerkesanannya dapat dirasai bergantung kepada keadaan kesihatan individu terbabit.Rumusan 8 jenis ekstrak semulajadi mewah iaitu Kurma, Madu, Ubi Jaga, Tongkat Ali, Akar Pinang, Sireh, Vitamin B6 & B12 serta ekstrak herba terpilih. Rumusan khas ini bertujuan sebagai persediaan menjadi 'lelaki sejati!!'.

Keistimewaan :
~Membantu penyembuhan luka-luka dalaman.
~Meningkatkan daya tahan tubuh badan.
~Menguatkan alat kelamin lelaki.
~Menambah kenikmatan hubungan seksual.
~Meningkatkan daya berahi seksual.

TESTIMONI
En. Kamal ~ Sebelum ini saya , mengalami sakit sendi dan lenguh-lenguh. Setelah mengetahui tentang produk Le'Lucky, saya berusaha mendapatkannya. Memang ternyata Le'Lucky dapat memberi manfaat pada diri saya.Walaupun baru sebotol saya mengambilnya, saya dapat rasai perbezaannya, saya lebih cergas,sakit sengal sendi beransur hilang dan bangun pagi terasa lebih ceria. Mood untuk bersama isteri pula datang dengan sendirinya berbanding dulu yang hambar.

Harga:WM: RM 48.80 / EM: RM55.50
KINI : RM45

Secret Oil


Ianya amat sesuai digunakan kepada mereka yang bermasalah dalam hubungan seksual, ingin menambah nikmat, memperbaiki alat sulit bagi besar, panjang, tahan lama & menguatkannya, mengatasi ejakulasi awal dan melancarkan ejakulasi....

HARGAWM RM 28.50 EM RM 30.50
KINI : RM26

No comments:

Post a Comment